Sider

26. feb. 2010

Sannheten om Lise Tollefsen Slembe?

Fikk nettopp inn følgende e-post hvor personen ønsker å være anonym (forkortet etter ønske):

Årsaken til at jeg skriver dette til deg, er fordi det provoserer meg noe helt voldsomt at slike mennesker skal jobbe med barn og unge som sliter, da det er helt tydelig at hun har ett eneste mål, og det er å fore sitt eget vodlsomme ego med sårt tiltrengt oppmerksomhet. Det er simpelthen fullt i hennes liv, hun har ikke plass til noen andre enn seg selv.

Det er viktig at folk som kommer i kontakt med henne får vite hvilken person de har med å gjøre, sett i lys av at hun pretenderer å hjelpe barn og unge. Dette kan ganske enkelt ikke fortsette. Jeg synes det er bra du belyser hva ns holder på med, og tror at du også med tiden kan få andre, som ennå ikke har møtt henne, til å se at dette er en person man skal ligge langt unna.

*Redigert* Det en kjent sak at Lise i mange år har hatt et enormt pr-behov, *Redigert*, men etter det jeg har blitt fortalt er Lise først og fremst mentalt syk. Dette er ikke ment som et angrep, men som en forklaring på hvorfor Lise har et noe originalt forhold til virkeligheten.


*Redigert*


Hvis dette er sant så bekrefter bare at nyhetsspeilet er gjennomsyret av ustabile individer. Enda skumlere er at Lise Tollefsen Slembe driver en organisasjon kalt HULK, som skal "hjelpe unge i alvorlige livskriser", les mer om det her. I tillegg har Bergen Kommune SPONSET dette gale mennesket med minst 20 000,- for å drive foreningen.

Herre min hatt, dette er langt på vei en tragedie.