Sider

9. feb. 2010

Når Armin Bahrami kommer med voldstrussler

 Dette er utdrag av en meget lang e-postutveksling mellom Armin Bahrami fra nyhetsspeilet og ØR. Start i bunnen og les oppover:

2009/5/9 Armin bahrami : Wake up and smell the chemtrails...

landsviker!'

Er det noen som er paranoid så er det deg :)

Jeg tror du er redd for sannheten.
Lås dørene i natt repvik. Jeg har venner i Trondheim :)

hahahha

Takk for publisitet. Vi kan holde på sånn her så lenge du ønsker, det er ditt eget liv du kaster bort.

Date: Sat, 9 May 2009 00:25:26 +0200 Subject: Re: Hei From: xxxxx@gmail.com To: armin_bahrami@hotmail.com

Kommer du med trusler nå igjen? Er du lei deg for at du blir avslørt som den løgneren og voldsmannen du er? Det burde du kanskje ha tenkt på før du løy og kom med voldstrusler? Stopp-nyhetsspeilet hadde ikke hatt noe særlig slagkraft om det ikke var for at dere prøvde å tie ihjel kritikken min. Jeg tenkte alle på nyhetsspeilet var enige om å stenge meg ute jeg? Eller var det bare løgn igjen, Armin? Får jeg det samme svaret hvis jeg sender mail til alle på nyhetsspeilet?

Du er beyond pathetic. Seriøst.

2009/5/9 Armin bahrami : Det gikk ikke 2 minutter før du dukket opp på debatten på Db.no med stop. nyhetsspeilet siden din og sabotasje. Du begynner virkelig å få meg til å bli sint. Er det virkelig krig du vil ha? Det er så mange artikkler som er gode på nyhetsspeilet som setter lys på saker og ting regjeringen holder tilbake. I mine øyner er du en landsviker for ditt engasjement til å knekke nyhetsspeilet.

Om du ikke likte meg, så trengte du ikke å la det gå utover alle de andre forfatterne på siden.

Vi vil lykkes, det er jeg sikker på. og du øyvind. du bør virkelig tenke deg om 2 ganger, for du spiller et farlig spill.

Jeg vil ikke gi deg noe mer energi nå, jeg vet du forer deg på at vi svarer deg og gir deg oppmerksomhet som du lengter etter. Du er syk.

Men om det er krig du vil ha, så er det krig du skal få.

Date: Fri, 8 May 2009 19:35:04 +0200 Subject: Re: Hei From: xxxxx@gmail.com To: armin_bahrami@hotmail.com

Den "frekkheten" (dvs, fortelle sannheten) førte til at du truet meg med bank hvis du møtte meg. Jeg tror du blander sammen truslene du har gitt meg med truslene du har gitt noen andre. Jeg er sikkert ikke den eneste du truer, så det går sikkert lett i surr med alle voldstruslene dine.

2009/5/8 Armin bahrami : Den frekkheten du har vist, førte til at jeg sa du er heldig som sitter bak en dataskjerm på db.no ...

Ha en fin helg.

Date: Fri, 8 May 2009 19:30:50 +0200 Subject: Re: Hei From: xxxxx@gmail.com To: armin_bahrami@hotmail.com

Bildene viser bare deler av demonstrasjonen, så den biter jeg ikke på. Og når du gjentatte ganger kommer med voldstrusler sier jo det litt om din personlighet. Det hjelper ikke å ro; -)

2009/5/8 Armin bahrami : jeg påstår? haha politiet anmeldte meg pga demonstrasjonene, jeg hentet bilder fra en kamerat på Tv2. Video og hele pakka som viser at jeg ble angrepet. Om jeg vil kan jeg faktisk gå til sak mot politiet for overgrep.

Hvem faen tror du at du er? Du kjenner ikke meg.

Keep my name out youre mouth...

Slutt å send meg meldinger.

Troll.

Date: Fri, 8 May 2009 17:57:43 +0200 Subject: Re: Hei From: xxxxx@gmail.com To: armin_bahrami@hotmail.com

At du gjentatte ganger kommer med voldstrusler, ytrer ønske om å bli med i Hamas - mens du på den andre siden påstår du er en "ikkevoldelig demonstrant" er jo lettere morsomt da. Trenger ikke engang være konspirasjonsteoretiker for å se hvor mye sannhet du ytrer til pressen. De bruddstykkene jeg ser av din personlighet taler langt klarere enn du aner. Du snakker om ikke-voldelige demonstrasjoner og ytringsfrihet, men knebler meningsmotstandere og truer de med vold. Det er faktisk intet mindre enn ubetalelig!

Mvh, ØR