Sider

7. feb. 2010

Lise Tollefsen Slembe går hodestups på trynet

hippokraten oppsumerer det best:
hippokraten sier:
Først tror du det er CFF som uttaler “Idag er jeg folkefiende, i morgen er jeg en folkehelt. Håper dere skjønner det før det er for sent” til Armin. Du analyserer stning for setning, tolker dette som en trussel, vemmes og krever CFF utkastet for mobbing og personhets.
Men så skjønner du plutselig at dette er et sitat fra Armin og forstår at du har tråkka i salaten. Deretter benekter dette på en flau og gjennomsiktig måte fordi du ikke greier å forsvare det. Hvis du ikke greier å lese hva selv skriver så forstår jeg ikke hvordan du greier å lese det andre skriver. Noe som er ganske åpenbart, for når i huleste kalte jeg deg en tyv?! Tilslutt danderer du det hele med beskyldninger om at jeg hetser deg, fordi jeg påpeker dobbelmoralen din.
Mer har ikke jeg å si om dette.