Sider

18. feb. 2010

Armin Bahrami truer med å anmelde Dagbladet + annet crap

Det kommer vel ikke som noen bombe at en fascist (Armin Bahrami) støtter en annen fascist (Mohyeldeen Mohammad). I følgende artikkel på nyhetsspeilet hyler og griner Armin over hvor forferdelig det er at Mohyeldeen ikke skal få true folk på livet uten konsekvenser. Kanskje ikke så rart når han selv har truet med vold.

Anyways.. vi starter på toppen..

"Husk nå kjære nordmenn, at redaktørene er blitt byttet ut i løpet av de siste årene, og nå ledes den redaksjonelle linjen av tidligere markedssjefer fra Telenor og andre provisjonsbaserte profittjeger-selskaper! Dette er ukonstitusjonelt!"

Her er et eksempel på at Armin kaster tilfeldige ord rundt seg for effekt. Han påstår altså at det er grunnlovsstridig av dagbladet å ansette tidligere Telenorsjefer i sin avis. WHAT?!

"Jeg har en god venn, en etnisk norsk venn, som har vokst opp med ungutten Moyehedin i Larvik. Han ringte meg i går for å fortelle meg om hva som virkelig skjer, hva han virkelig har sagt, og hvordan media feilrapporterer, vrir og vender på utsagn, lyver og videreformidler usannheter til det norske folk.

Det er faktisk på grensen av at jeg selv anmelder Dagbladet!"


Hvis du har grunnlag for å anmelde Dagbladet på bakgrunn av løgn Armin, kan jeg da anmelde deg for dine løgner? Hvorfor skal du anmelde DB forresten? Det var Klassekampen som gjorde intervjuet DOOOOH.

"Min venn som er i kontakt med Moyehedin har sagt at han aldri sa han støtter steining av homofile, han sa at i Islam er homofili forbudt på lik linje med mange andre religioner, og at han kan forstå at det skjer i et land som Somalia, og ikke Norge. Jeg støtter ikke fordømmelsen av homofile, jeg er bare uenig i hvordan media fremstilte uttalelsene."

"Min venn"? Er det Skybert? Folk gir vel faen i hvem din venn er og hva han har sagt. Du er like troverdig som en katolsk prest på kor-leir. Jeg har ikke sett Mohyeldeen gå ut og avkrefte kommentaren sin i media (korriger meg gjerne) og hvis det skulle skje så vil alle med et snev av kritisk sans forstå at han lyver.

"Hvorfor spør jeg, skal Dagbladet i det hele tatt spørre han om hans synspunkt på steining og ekstreme handlinger andre har stått for?

Media er bevisst ute etter å finne overskrifter å selge, og det har de klart godt denne gangen og ødelagt en persons rykte for profitt og avissalg."


Er det mulig... lenger opp i artikkelen din skriver du følgende:

"Det er medias oppgave å være samfunnets voktere, å passe på at broen mellom regjeringen og folket holdes åpen for flyt av usensurert og fri informasjon; de skal ikke fortie statens eller de multinasjonale selskapenes overgrep mot menneskeheten. Journalister er tross alt mennesker med følelser og ansvar, hvis det ikke er sånn at de også får alderspensjon etter 12 års tjenestegjøring i Stortinget som den fjerde statsmakt."

Har du 2 personligheter Armin?

"Nå vil ikke moyehedin snakke noe mer med media i frykt for at alt han sier, blir brukt imot han. Det kan hende Nyhetsspeilet får et ekslusivt videointervju iløpet av de neste dagene."

Huffameg :( Får han ikke komme med ekstremistiske og totalitære påstander i media uten å bli konfrontert? Det må være en konspirasjon!

"Journalister har blitt advokater… Redaktøren beordrer sine soldater, skriver du ikke som jeg vil du skal, så mister du jobben neste gang vi nedbemanner, så står du uten jobb, med kone og barn, huslån og billån i en kø utenfor NAV hvor du sparker steiner."

"Journalister har blitt advokater", ja, og på nyhetsspeilet har jurister blitt skribenter. Svindeldømte og lugubre  jurister.

"Dette er demokrati, og folkeopplysning er den viktigste og første rettigheten i et åpent og fritt samfunn, men nei, det snakker vi ikke om, la oss heller jage noen muslimer som om det var et fordømt korstog."

Du er desidert den største oppblåste ballongen med dobbelmoralsk avføring jeg har sett. Her er et par eksempler på hvor "åpen og fritt" nyhetsspeilet er: Eks 1 - Eks 2. Hva med korstoget nyhetsspeilet bedriver mot helsepersonell og vitenskapsmenn? Eller korstoget Stoltenberg familien?

Oppsøk hjelp Armin, vær så snill.