Sider

13. feb. 2010

Lise Tollefsen Slembe - Tyven, tyven?

Den som graver etter buser finner gjerne buser.

Jeg vet ikke hvilken posisjon Lise Tollefsen Slembe har i www.borgerrettighetspartiet.no men hun linker hyppig til siden og oppfører seg som en talsmann for medlemene.

Nå kan det vise seg at vår kjære politiker har noen skjellett i skapet.

Følgende dialog tok plass på NS mellom Slembe og ei som kaller seg "Mona":


Hva er det Mona snakker om? Titta här!

hwww.borgerpartiet.no/domenetyveri.html

Kort oppsummering:
3. desember 2009 endret Lise Tollefsen Slembe passordet til websiden, uten å gi det nye passordet videre til meg. Jeg skrev flere mail og gjorde krav på passordet, men hun unnlot å svare på noen av mailene.
13. desember 2009 tok jeg kontakt med henne via nyhetsspeilet, da hun tydeligvis var online nok til å ha fått de mailene jeg hadde sendt, og dermed ikke hadde gyldig grunn til å ikke svare.
...
Lise Tollefsen Slembe har ikke en eneste rettmessig, sannferdig eller rimelig grunn til å kuppe domenet og websiden med hele dens innhold som er mitt åndsverk. Hun misbrukte den tillit jeg ga henne da jeg lot henne stå som kontaktperson for domenet, og hun brukte det smutthull denne muligheten ga henne til å kuppe domenet til eget eie.
Ikke rart Slembe vil ha kommentarene til Mona slettet!