Sider

15. feb. 2010

Armin Bahrami gir meg dårlig mage

Ha! Pent... Jeg har akkurat skrevet om en ny Armin-løgn så ramler jeg over denne:


Du kødder? "Jeg er ikke så flink til å lyve"?

Fyyy )$%=(#?$(?"#`=?"#$;$ å full av %"#?$=)#"?%)$? du er!

Les følgende dokumenterte LØGNER fra riksklovnen Armin Bahrami her og her

Du vet når du prøver å tenke på hvor stort universet er og hjernen bare "stopper opp" og man får en funny følelse i magen? Denne mannen gir meg samme følelse ....+ at jeg må bæsje. Mye.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Han er selve personifiseringen av begrepet "lyve så man tror det selv". For da er det vel ikke løgn, hvis man selv tror på det?

Meg sa...

Stakkars, det er ikke hans feil at helse-Norge har sviktet og ikke tvangsinnlagt han på lukket psykiatrisk avdeling.

Veldig bra blogg! All motvekt til propagandaspeilet er det sårt behov for, helt utrolig hvor mange som tror på sånn svada.

Anonym sa...

Armin er en umoden hormonbombe som snakker før han tenker og er rusa på konspirasjonsteorier.

Jeg har pønsket ut min egen konspirasjonsteori: myndighetene lønner Armin for å få motstandere til å fremstå som marginale idioter.

Legg inn en kommentar