Sider

27. juli 2010

Stalkers og trusler


Han/hun har som tidligere nevnt registrert e-postadressen sensurspeilet@gmail.com og bruker twitterkonto http://twitter.com/sensurspeilet. Slik jeg tolker regelverket til google og twitter er det et brudd på retningslinjene da personen utgir seg for å være en annen. Dette er derfor innrapportert og inntil jeg får en avklaring er ip-adressen sperret for kommentering.

Min nye venn er tilsynelatende sykelig opptatt av å samle inn så mye informasjon om mitt privatliv som mulig og "truer" nå med å publisere navnet mitt, trolig i et feilende forsøk på å stoppe kritikken mot nyhetsspeilet.

Det er stort sett bare en ting av "relevans" som stemmer i puslespillet til Manson og det er bostedet, som er nevnt i artikkelen til Dagens Næringsliv. I tillegg til at jeg onanerer mye da såklart (til bildet av morra di (..jeg måtte bare..))

Slikt hører vel med når man pirker i vepsebolet.