Sider

23. juli 2010

Nyhetsspeilet transformeres til Nazistspeilet - Armin Bahrami er Tore Tvedts favoritt

Da har det altså skjedd, Tore Tvedt har erklært Armin Bahrami til sin nye slave han kan bruke til alt mulig slags drittarbeid, slik han gjorde med Øyvind Heian.

Tvedt (Kallenavn: Ergon) skriver på fritale.com:
- For at vi skal kunne nå våre positive mål er det lønnsomt å definere både hva målene er og hvilke strategier vi bør følge for å nå dem. Gjør vi ikke det blir det på mange måter som å famle i blinde hver for oss og det gir sjelden konkrete resultater. Er vi for ustrukturerte er det også et problem å rekruttere fordi de som er enige ofte ikke kan forstå hva vi egentlig vil for noe.
Klare målformuleringer og handlingsstrategier gjør det også lettere å skolere oss og koordinere arbeidet mellom ulike grupper som jobber ved siden av hverandre. For forskjeller vil det være.
Jeg er litt usikker på hvordan vi skal starte, men la oss brette opp skjorteermene og sette igang.
- Det er mange måter å starte bevegelser på. Du kan kjøre ut alene med høy sigarføring og begeistre folk som kommer og hjelper til videre. Kun målet er definert i en setning eller du kan velge det motsatte; rekruttere en større gruppe i det skjulte og snike deg ut på nettet. Eller noen andre mellomting.
Nå er det mange som har prøvd og få, om noen, som har lykkes. Hva med å gå inn i noe som allerede er igang? Som Norgespartiet eller melde deg til tjeneste på Speilet for Bahrami? Han er faktisk den eneste jeg ser i dagens Norge som kan lykkes med noe. Han har gitt Speilet en plass i offentligheten og oppslutning på Alexa. BelzeBob sin nettsatsing er også bra og han også trenger aktiv hjelp.
Uansett hva du velger så gjør det nå for jeg er spent på å følge med på satsingen din:)
- Greit nok med kvalitet. men hvordan rekrutteres og trenes den lille eliten som skal drive? Min favoritt i dag er helt klart Bahrami. Jeg ser ingen andre enn han som kan ta teten og skape blest om en sak. Så får heller andre melde seg til tjeneste og hjelpe han på de områdene hvor han ikke er flink. Han har gjennombruddskraft hvis han får riktig støtte. Tror jeg i alle fall. Har aldri møtt han eller andre fra Speilet.
Jeg tror også på dannelse av valglister i de fylkene hvor det er aktive folk nok til det. Målet er ikke å komme i posisjon i første omgang, men det er en fin plattform å spre kjernen i budskapet på.
Ved valget i fjor stilte Staten gratis TV-kanaltid til rådighet for mikropartiene/-listene, men ingen av dem hadde ressurser nok til å utnytte tilbudet. Så at enmannspartier ikke fungerer regner jeg som bevist. Med Bahrami og folkene rundt Speilet er de allerede store nok til å kunne bruke slike tilbud.
Eller mener dere (Tony og BB) at det må noe helt nytt på banen?
Armin skriver på Nazistspeilet:

Som samfunnsredaktør på Nyhetsspeilet vil jeg i samarbeid med flere invitere til en Holocaust-revisjonisme kampanje til Høsten.
Nyhetsspeilet kan jeg gjerne ta denne saken også. Med glede. Det er bare bra å se på nåværende “israelske faci-stat” i revisjonisme av hvordan deres forløpere fikk staten ved å finansiere 2 verdenskriger, komunisme Vs kapitalisme og det store spørsmålet, var Naziene også imot frimurere og sionister eller var de med på spillet som ville føre til tredje og siste verdenskrig?
Vi vil invitere personer, I høst, når skoler og akademiske institusjoner starter opp igjen, kunne vi ha en Holocaust (Holocaust-sannhet) kampanje med ekspertpanel fra begge sider. Det betyr å “plage” masse institusjoner som HL-senteret, Anti-Semittisk senter, Store Norske Leksikon, Forskning.no osv med ubehagelige spørsmål om Holocaust. Gjerne politikere også. All korrespondanse vil jeg legge opp på Holocaust nettsiden til Belzebob eller så vil debatten bli sendt på Nyhetsspeilet.no

La meg se om jeg forstå dette... Armin, en såkalt "anti-fascist" vil samarbeide med en fascist og Tore Tvedt, en fascist og rasist, vil samarbeide med en mørkhudet.

Wait, what?!

(via FritaleNS og Nyhetsspeilet-tråden på Skepsisforumet)