Sider

19. mars 2010

Update: Nyhetsspeilet blir lurt og agenter fra nyhetsspeilet forsøker å kneble meg.

Yo

Jeg har dessverre ikke tid til å skrive nye poster så ofte, du veit, det finnes et liv utenfor internett.

Her er et par oppdateringer:

- Lise Tollefsen Slembe sendte meg en e-post hvor hun påstår at hun har anmeldt meg "mange ganger" og at jeg er rapportert til datatilsynet:



I e-posten hun sendte datatilsynet påstår hun at jeg har skapt et helvete for hennes familie og at hun er på flukt hver dag. Slembe skriver at hun ikke får tak i meg fordi jeg ikke svarer på hennes e-poster. Vel, hun skrev EN jævla e-post og det er den dere ser over.

Hva skal man si? Tydelig oppspikka pisspreik fra ende til annen. Dama er spinnvill.

Her er forøvrig responsen hun fikk fra datatilsynet:

Eid

- Nyhetsspeilet ved Armin Bahrami har gått på en kjempegedigenübersmell etter å ha blitt lurt trill rundt av Olav Møyner.

Kort oppsummert så oppga Møyner seg for å være en ingeniør i kraftbransjen som satt på farlig "inside information"om en ny type vindmøller som skulle kontrollere folket. Over lengre tid konstruerte Møyner en konspirasjonsteori og matet Armin Bahrami på nyhetsspeilet med tips. Det ble lagt inn åpenbare hint om at dette bare var oppspinn, men Armins kritiske sans viste seg nok en gang å være fraværende.

Det endte med at Armin publiserte en svær artikkel på NS for så å bli rævpult i vinkler av Møyner.

Hele historien leses på hans blogg HER

You can't make this shit up. Eller, jo, Møyner kan :)

PS! Selv om jeg ikke har tid til å svare er det bare fortsett å sende inn tips til captainfrekkef@gmail.com